Kody sieciowe: Ogólne *#21# (dzwoń) - informuje czy jest włączone bezwarunkowe przekierowanie połączeń *21*numer telefonu# (dzwoń) - aktywacja bezwarunkowego przekierowania połączeń #21# (dzwoń) - deaktywacja bezwarunkowego przekierowania połączeń *#30# (dzwoń) - informuje czy jest aktywny CLIP *#31# (dzwoń) - informuje czy jest aktywny CLIR #31# + numer telefonu (dzwoń) - na wyświetlaczu osoby do której dzwonisz nie pojawi się Twój numer *31# + numer telefonu (dzwoń) - na wyświetlaczu osoby do której dzwonisz pojawi się Twój numer *#43# (dzwoń) - stan usługi rozmów oczekujących *43# (dzwoń) - aktywacja usługi rozmów oczekujących #43# (dzwoń) - deaktywacja usługi rozmów oczekujących *#61# (dzwoń) - informuje czy jest aktywne przekierowanie gdy nie odbieramy *61*numer telefonu# (dzwoń) - aktywacja przekierowania gdy nie odbieramy #61# (dzwoń) - deaktywacja przekierowania gdy nie odbieramy *#67# (dzwoń) - informuje czy jest aktywne przekierowanie gdy nasz numer jest zajęty *67* numer telefonu# (dzwoń) - aktywacja przekierowania gdy nasz numer jest zajęty *67# (dzwoń) - deaktywacja przekierowania gdy nasz numer jest zajęty
T-Mobile (ERA) *100# dialogowe zarządzanie kontem *101# sprawdzenie stanu i terminu ważności konta *102# sprawdzenie stanu minut bezterminowych – erajednostek *103*1# sprawdzenie stanu pakietu „SMS-y i MMS-y za grosze” (zakupionych przez *123*1*1#) *103*3# sprawdzenie stanu pakietu minut terminowych (zakupionych przez *106#, *122*21#, *122*6#, *125*4#) *103*4# sprawdzenie stanu środków w promocji „Złotówki do sieci Era” (kwota przyznawana po zakupie startera i kolejnych doładowaniach) *106# włączenie promocji „Mega Doładowanie” – pakiet 100 minut na połączenia do Ery i na stacjonarne; *111*kod# doładowanie telefonu kodem *122*1# zakup pakietu 25 minut (0,29 PLN/min) do Ery i na stacjonarne – erajednostek ważnych bezterminowo Tak Tak Happy 7,25 PLN *122*21# zakup „Pakietu lojalnościowego” – 150 (0,14 PLN/min) minut do Ery i na stacjonarne; ważny 30 dni; koszt 21 PLN *122*6# zakup pakietu 30 minut (0,20 PLN/min) do Ery i na stacjonarne; ważny 30 dni; koszt 6 PLN *123*1*1# zakup pakietu 600 SMS-ów (0,01 PLN/SMS) wymiennych na 100 MMS-ów (0,06 PLN/MMS) do Ery; ważny 30 dni; koszt 6 PLN *125*2# włączenie usługi „Godzina za Grosze” – taryfikacja 0,99 PLN/h do Ery Tak Tak Happy, Nowy Tak Tak 2 PLN + 1 PLN/m-c *125*3# wyłączenie usługi „Godzina za Grosze” Tak Tak Happy, Nowy Tak Tak *125*4# zakup „Pakietu minutowego” – 20 (0,30 PLN/min) lub 40 minut (0,15 PLN/min) ważnych 30 dni Nowy Tak Tak 6 PLN *127*1# włączenie usługi „Bonus Tak Tak” Tak Tak Happy, Nowy Tak Tak 1 PLN/m-c *127*2# wyłączenie usługi „Bonus Tak Tak” Tak Tak Happy, Nowy Tak Tak 1 PLN/m-c *129# sprawdzenie listy numerów w usłudze „Numerki za grosze” (możliwe 1× na godzinę) *129*1*nr_tel# włączenie usługi „Numerki za grosze”; możliwe 3 numery Tak Tak Happy, Nowy Tak Tak 4 PLN/m-c *129*2*nr_tel# wyłączenie usługi „Numerki za grosze” dla nr_tel *132*1*1# włączenie możliwości odbierania MMS *132*1*2# wyłączenie możliwości odbierania MMS *132*2*1# włączenie GPRS *132*2*2# wyłączenie GPRS *132*5*1# włączenie roamingu *132*5*2# wyłączenie roamingu *132*7*1# zakup pakietu „Łącz się za darmo – 5MB” Tak Tak Happy, Nowy Tak Tak, Tak Tak Hot 5 PLN/m-c
Orange *124*# (dzwoń) - informacja o stanie konta (POP) *555 (dzwoń) - seksowny głos kobiety informuje nas o naszym numerze telefonu *123*numer telefonu# (dzwoń) - jest to sekwencja którą należy wstukać, aby połączyć się podczas korzystania z roamingu (POP). (POP) *124*numer telefonu# (dzwoń) - prawdopodobnie to samo co wyżej.
Plus 100*2601# (dzwoń) - włącza EBOK-USSD (przydatne informacje na temat sieci) *100*7467587# (dzwoń) czyli *100*SIMPLUS# (dzwoń) - włącza EBOK-USSD dla użytkowników SIMPLUSA *101*11# (dzwoń) - aktywacja roamingu (SIMPLUS) *101*00# (dzwoń) - deaktywacja roamingu (SIMPLUS) *111*numer tel. z prefiksem międzynarodowym# (dzwoń) - inicjowanie połączeń w roamingu (SIMPLUS) *105*10# (dzwoń) - zmiana języka komunikatów na polski *105*20# (dzwoń) - zmiana języka komunikatów na angielski *122*11# (dzwoń) - aktywacja poczty głosowej *122*00# (dzwoń) - deaktywacja poczty głosowej *122# (dzwoń) - sprawdzenie statusu poczty głosowej *123*telekod# (dzwoń) - zasilanie konta SIMPLUS *123*telekod*numer tel.# (dzwoń) - zasilanie konta SIMPLUS innemu użytkownikowi *125# (dzwoń) - pokazuje datę ważności dla połączeń wychodzących *147#(dzwoń) - sprawdzanie taryfy *102*11*48 numer tel.#(dzwoń) - wprowadzenie numeru dla usługi SWOJAKI - Tańsze połączenia *107*11*48 numer tel.# (dzwoń) - wprowadzenie numeru dla usługi SWOJAKI - Tańsze SMS-y *102*00*48 numer tel.#(dzwoń) - usunięcie numeru dla usługi SWOJAKI - Tańsze połączenia *107*00*48 numer tel.# (dzwoń) - usunięcie numeru dla usługi SWOJAKI - Tańsze SMS-y *102# (dzwoń) - wyświetlenie listy numerów dla usługi SWOJAKI - info na ekranie tel. *107# (dzwoń) - wyświetlenie listy numerów dla usługi SWOJAKI - info przesłane SMS-em. *101*11*02#(dzwoń) - aktywacja pakietowego przesyłania danych GPRS (aby aktywować trzeba mieć wyłączony roaming) *101*00*02#(dzwoń) - deaktywacja pakietowego przesyłania danych GPRS *101#(dzwoń) - sprawdzenie aktywowanych dodatkowych usług
Heyah *109*telekod# (dzwoń) - zasilenie konta *108# (dzwoń) - informacja o stanie konta *110*1# (dzwoń) - aktywacja poczty głosowej *110*2# (dzwoń) - deaktywacja poczty głosowej #002# (dzwoń) - zawieszenie przekierowań poczty głosowej *002# (dzwoń) - odwieszenie przekierowań poczty głosowej Zmiana hasła poczty głosowej - wysłać sms-a na numer +48888001111 o treści #XXXX(gdzie XXXX to cztery cyfry nowego hasła)
Sami Swoi *122*11# (dzwoń) - aktywacja poczty głosowej *122*00# (dzwoń) - deaktywacja poczty głosowej *122# (dzwoń) - sprawdzenie statusu poczty głosowej *123*telekod# (dzwoń) - zasilanie konta Sami Swoi *125# (dzwoń) - pokazuje datę ważności dla połączeń wychodzących *105*10# (dzwoń) - zmiana języka komunikatów na polski *105*20# (dzwoń) - zmiana języka komunikatów na angielski
Play ##002# - wyłączenie poczty głosowej *102# - stan dodatkowych minut *101# - stan konta *100*14-cyfrowy kod doł.# - uzupełnienie konta
|
Poprawiony: piątek, 20 grudnia 2013 18:25 |